Δημιουργία κήπου από τους μαθητές του Β’ 1 και του Β’ 2

Οι μαθητές, στο πλαίσιο των σχεδίων δράσης “Σχέσεις μαθητών/τριών”, διαμόρφωσαν  σε ελεύθερο χώρο του σχολείου μας έναν μικρό κήπο, φυτεύοντας σπόρους από κρεμμύδια και σιτάρι παρακολουθώντας καθ’ όλη τη διάρκεια της  σχολικής  χρονιάς τους σπόρους αυτούς  να αναπτύσσονται.

Η διαδικασία αυτή είχε ως στόχο πρωτίστως να αυξήσει τις συμμετοχικές διαδικασίες των παιδιών (φύτεμα σπόρων, πότισμα, περιποίηση, φροντίδα) πάνω σε ένα αντικείμενο, προάγοντας πέραν της περιβαλλοντικής τους συμπεριφοράς  και τις κοινωνικές τους δεξιότητες, αφού οι μαθητές έλαβαν μέρος τόσο στη διαμόρφωση προτάσεων όσο και στην πρακτική υλοποίησή τους.      

Κατά αυτόν τον τρόπο η μαθησιακή διαδικασία μετατράπηκε σε βίωμα και ο σχολικός κήπος αναδείχθηκε σε ένα καινοτόμο περιβάλλον μάθησης, ενδιαφέρον και ικανό να δραστηριοποιήσει τους μαθητές πάνω σε έναν κοινό στόχο (στην προκειμένη περίπτωση τη φροντίδα του κήπου) καλλιεργώντας, παράλληλα  με την οικολογική τους ευαισθησία, και το ομαδοσυνεργατικό τους πνεύμα. 

Δείτε τα στάδια δημιουργίας των κήπων στην παρακάτω παρουσίαση:

Παρουσίαση – “Δημιουργία κήπου από τους μαθητές του Β’1 και του Β’2